Ahmet Yüksel Özemre Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi

Sık Sorulan Sorular




 
  1. Hastanenizde acil muayene var mı?

Kurumumuzda kırmızı alan tanımlaması bulunmamakta olup MHRS'den randevu alarak sağlık hizmetlerimizden faydalanabiliriz. 

 2. Dişimizi çektirdikten ne kadar sonra yemek yiyebiliriz?

Diş çekiminden 2 saat sonra yiyebilirsiniz.24 saat boyunca çok sıcak , asitli gıdalar,alkol ve sigara kullanılmamalıdır.

3. Kurumunuzda sigorta geçerli mi? Ücretli hastalarda muayene olabilir mi?

Kurumumuz devlet hastanesidir. Randevu aldığınız takdirde sigortalı hastada ücretli hastada muayene olabilir.

4. Engelli hastalarınız için merkezimiz ne gibi imkanlara sahip?

Öncelikli olarak engelli hastalarımızı iki grup altında değerlendirip yapılanmamızı üç grup şeklinde şekillendirmiş bulunuyoruz.

  1. Engelli olup merkezimize gelmesinde sorun olmayan hastalarımıza verdiğimiz tedavi hizmetleri.
  2. Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda olup hekim ile iletişim kurabilecek ve tedavi esnasında ağzını açmasında sorun olmayan hastalarımıza verdiğimiz tedavi hizmetleri.
  3. Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda ve hekim ile iletişim kuramayan aynı zamanda da ağzını açmasında mani durumu mevcut olan hastalarımıza verdiğimiz tedavi hizmetleri.
  1. Öncelikle merkezimize gelen engelli hastalarımız bakanlığımızın yayınlamış olduğu 2010/73-80 nolu genelgesine istinaden her birimimizde öncelik hakkına sahiptir.Hasta kabul,röntgen ve poliklinik hizmetlerini alırken otomasyon sistemi öncelik vermek üzere ayarlanmıştır.Merkezimizde hastalarımız her türlü tedavi imkanı bulabildiği gibi kalite standartları gereği kişisel ihtiyaçlarını karşılayacak otopark, rampalar ,asansörler,engelli wc’ler gibi her türlü donanıma sahip bulunmaktadır.
  2. Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda olan hastalarımız eğer hekimi ile diyalog kurabiliyorsa ve ağzını açmasında bir sorun yoksa raporu ile birlikte bir yakını başvurursa Evde Bakım Hizmetlerini gerçekleştiren personelimiz hastalarımıza mobil ünitlerimiz ve araçlarımız ile adreslerine intikal etmek sureti ile mümkün olabilecek her türlü tedaviyi evlerinde yerine getirmektedir.
  3. Engelli olup hekim ile iletişime geçemeyen ve ağız amcasında problem olan hastalarımız içinse Genel sekreterliğimiz ile yapmış olduğumuz uygulama sonucu hastalar genel anestezi altında eğitim almış hekimlerimiz tarafından tedavileri sağlanmaktadır. Bu hizmeti alabilmek için herhangi bir hasta yakınının hastanemize başvurması yeterli olmaktadır.

5. Doktorumuz çağırdığında nereden ismimizi takip edebiliriz?

Doktorlarımızın kapılarının yanında bulunan ekranlardan veya büyük ekranlardan isim ve gideceği oda numarasını takip edebilirsiniz.

6. Doktorumuzdan memnun olmadığımızda değiştire bilir miyiz?

Hastalarımız hasta hakları yönetmeliğinin 9.maddesi gereği hekim değiştirme hakkını kullanabilirler.Bunu yaparken hasta hakları birimimize başvurarak kısa bir form doldurmaları yeterli olmaktadır.

7.Randevuyu nereden almamız gerekiyor?

2011 yılında kullanımına başlanan Merkezi Hastane Randevu aracılığı ile internetten(www.mhrs.gov.tr) yada telefon (182) ile randevu almanız mümkündür.Hastane randevu merkezi ,Sağlıkta Dönüşüm Programı kapsamında vatandaşlarımıza sağlık hizmetine daha kolay erişmesinin sağlanması ve hastanelerimizin daha etkin verimli şekilde hizmet sunulabilmesi için geliştirmiş bir projedir.




e-Dergi

Bilgi
Edinme

Dilek ve
Önerileriniz

Anket
Bizi Takip Edin